OnePiece

Kolla in domma super duper fina och sköna OnePiece dräkterna. Tänk som idag en söndag då jag bara ligger i sängen och kollar film och smaskar på godis, hur skönt skulle det inte vara med en OnePiece dräkt?
Jag önskar att det vore julafton idag och att tomten kom hit med en sådan just nu.
Finns till både stora och små, alla stolekar och även till barn, i alla fina färger med mönster och helfärgade.
Det är så jävlar skönt, har prövat en sådan innan hos en jag känner och gud helt gudomligt skön! ( snygga med )
Om jag ska till Göteborg någon helg ska jag nog gå in i deras nya butik och testa en, och en till, och flera :D
Det enda som tråkigt med den är att dom är dyra. 1500 för en dräck är lite väll mycket för en ungdomspeng.
Deras hemsida hittar du här! http://www.onepiece.no/store.php?cPath=136_139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0