Ny design/ prov / prov

Hej bloggen jag är sjukt trött!
Idag har vi haft en lång och jobbig dag och fler långa och jobbiga dagar väntar.
I morgon har vi nationella prov i fysik. på ca 3 timmar tror jag det var.
Och på Torsdag har vi engelska prov. ( vill att det ska gå bra )
jag gillar engelska i vanliga fall men i skolan ta det dö på mig, nästan värsta ämnet.
Så jag bara längtar tills det är fredag och alla jobbiga dagar är över.
På fredag får jag sovmorgon en timme också för vi har inte fått våra hålltimmar denna veckan (pga. prov o tejater)
Gött! :D
Nu ska jag stänga av datorn och läsa fysik, ska läsa i morgon innan skolan också. börjar klockan 8.
Har försökt hinna göra klart bloggen som ni ser men det gick sådär. Snart klar!:D
Ni får ha det så bra och jag ber om ursäkt för tråkig och dålig uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0