Min bror och jag

Uch vad jag hatar att vara i skolan när man är förkyld, täppt i näsan, huvudvärk och har ont i halsen.
Skolan har varit bra "Chill Chill" förutom att jag är så jävlar förkyld. Musiken är inlämnad skönt! Bara den där engelskan på torsdag som förstör allt. När jag kom hem körde jag och hämtade min bror på dagis. Efter det har vi kollat tv, druckit o´boy och bara chillat. Nyss kom pappa hem och Jakob åkte till en kompis. Tror jag ska ställa mig och laga lite mat till familjen nu, är hungrig. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

2011-03-28 @ 19:35:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0