What are words

Sad face!
Tja bloggen! Sjukt trött, besviken, ledsen, huvudvärk, dåligt humör, sur ... och nyfiken på framtiden!
Jag gillar verkligen inte att vara negativ och så i bloggen men ibland behöver man väll bara skriva av sig.
Jag hatar verkligen när man förväntar sig något och sen blir det inte så..
Eller om någon har lovat något och sviker.. men tyvärr är sanningen så. :(
Sommaren 2011 - Den bästa sommaren ever! / ne verkar inte så.. /
Jag har inget inbokat på hela sommaren och just nu vill jag bara börja skolan, träffa nytt folk och få en rutin på vardagen.. Ja.. du läste rätt jag saknar skolan.
Och måste bara ge förslag på en låt, jag är helt kär i den! gråter när jag hör den :(
Men imorgon är det midsommar och då ska jag ha kul med mina vänner.
och nu ska jag baka lite chokladbollar för jag är sjukt hungrig.


Som jag sa min kalender är tom hela sommaren så vill du träffas eller hitta på något! SÄG TILL :D

Kommentarer
Postat av: Majuss - Dreamstrue

Hej :) Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphonrskal :) Var gärna med och här är drketlänken till tävligen: http://dreamstrue.blogg.se/2011/june/vinn-ett-iphone-skal.html#comment



Lycka till och glad midsommar :) <3

2011-06-24 @ 12:10:04
URL: http://dreamstrue.blogg.se/?tmp=22150229

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0