Skolavslutning

Bloggen! Känner mig hemsk, ne inte riktigt hemsk men lite dålig över att jag inte skrivit på mer än en vecka!
Men nu blir det bloggning igen, skolan är slut!!!!! och inga mer prov och läxor och jag är glad.
I onsdagskväll var jag på avslutningsmiddag med klasserna i 9an det var jätte kul på slutet ( lite segt i början)
I torsdags var klasserna på kolboda badet och vi solade och hade det skönt!
på kvällen var vi hos eric i min klass och vi klädde vår muckvagn.
Igår var det skolavslutning, förfesten var mys, skytteholmen var sjukt tråkig!, och efterkvällen var sådär..
Men hela skolavslutningen med bästa klassen var bra!<3 9b alltid i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: MELI

Vill du vinna en onepiece? Jag lottar ut en HELT gratis, i samband med ziperall.se!

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/otrolig-tavling-vinn-en-ziperall.html

KRAM

2011-06-19 @ 22:15:26
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0