Olika OnePiece dräckter

Först tyckte jag det såg riktigt knäppt ut och springa runt i stora dräckter
jag tänkte men gud dom ser ju ut som bebisar.. haha
Men nu när jag har fattat hur sköna dom är förstår jag dom som använder dom.
Och som dom säger i reklamen, Ta den på dig, men på egen risk, sen är den svår att få av.
När jag väl testade min kompis Onepiece ville jag inte ta av den. haha!
Om jag skulle köpa en Onepiece skulle jag bara använda den hemma, I bilen, När jag är sjuk, Eller kollar film och så vidare jag skulle aldrig kunna gå runt med en sådan på stan.
Jag skulle nog vilja kalla den mer pyamas och det går man ju inte runt med.
Här har vi min favorit Onepiece! JAG VILL KÖPA DEN! den är inte en riktig onepiece men men! ( Fake )
Den har märket WRAP, kostar 599 :- och finns att köpa hos Stadium. Finns i 3 färger.

http://www.ziperall.se/
En sida där det finns ca 10 olika Onepiecer i olika färger.
Ziperall är också en fejk av orginalet onepiece.
Just denna har kostat 1,399:- Men kostar nu 799:-
Ett +, hos Ziperall kan man göra namn tryck på dom enfärgade för bara 99 kr extra. ( gör den mer personlig )

Gina tricot har också inskaffat Onepiece dräckter, finns i 8 olika färger och kostar 499 :-
Ett +, Dräckterna finns i nästan alla Gina butiker som finns = du kan prova och behöver inte betala frakt.
Ett -, Vad jag har hört ska dessa dräckter vara ganska tunna och inte lika varma som dom redan Onepiecerna.


Det riktiga märket!
http://www.onepiece.se
finns även en butik i Sverige, Göteborg.
Man kan även köpa dom i en butik i Örebro som heter, radiodays.
Alla som äger dom säger att dom är hur mysiga som helst.
Finns i jätte jätte många olika färger och mönster och även till barn!
En kostar mellan 1.300 - 2.300 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0