Vattenfestivalen

Hellu allla! har ni det bra?
Själv har jag det toppen, förutom att mina dagar är ganska lika varje dag.
Jag träffar mina vänner och umgås, så jag vet fakiskt inte vad jag ska skriva om här i bloggen.
Men jag kan glädja er med att jag ska resa lite i sommar och då kommer det nya härliga bilden.
Jag ska till Göteborg, Danmark och LONDON! och kanske fler ställen. ;)

Men igår var det en årliga Vattenfestivalen i Bergkvara. Riktigt kul som vanligt.
Alltid så mysigt för att det är en tradition. Att träffa nytt folk är riktigt nice oxå.
Och erik saade var där, han är ju så grymt snygg så man var ju bara tvungen att kolla.
Ända tråka är att det är ganska dyrt, Men det är ju bara en gång om året så....

Och så måste jag säga att jag har fått tillbaks min iphone nu. Happpy!
Varför har inte blogg.se någon Iphone app det fattar inte jag -.- Så drygt.
Så därför har jag kommit på att jag ska blogga lite smått från Twitter nu i sommar och det tycker jag är riktigt roligt och smart. Att kunna uppdatera var man än befinner sig.

Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

delta gärna i veckansblogg med changs upp till 100 nya läsare! :)

http://lifeaslinaa.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-1.html



KRAM, tack på förhand! :)

2011-07-17 @ 20:49:24
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0