Lördag, byafotboll

Tja bloggen! känner att det har blivit lite bloggande på sista tiden. Men jag har sommarlov och har så mycket att göra om dagarna. Igår var jag och några vänner och kollade på fotboll i Söderåkra hela dagen jätte kul.
Men jag satt med shorts i 5 timmar i en solstol så kan inte påstå att solbrännan är den snyggaste.
HAHA ser förjävligt ut! Sen har jag funderat på att skaffa lite nya saker till bloggen så ni kan hålla koll på mig och att jag skriver små medelanden varje dag och några gånger i veckan lite större inlägg! Men det kommer inte bli än men innom två veckor för det funkar inte på den mobilen jag har nu.. Min iphone är på lagning och jag ska få en ny iphone innom 2 veckor. Så då kommer det hända grejer här på bloggen! Hoppas ni har det bra! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0