fina naglar på 20 minuter!

Använd vilket nagellack du vill. jag har inte dom bästa men det duger.
1. Ett vitt, ett genomskinligt och ett ljust rosa. ( om du inte vill behöver du inte det ljusa rosa)
2. Fila naglarna, och gör dom fina.
( för att få upp nagelbandet, tvätta händerna och sedan ta en handduk och dra upp nagelbandet med handduken)
3. Ta först det ljusa rosa och måla hela nageln med.
Sedan tar du det vita och målar en rand där uppe
" försök få det verkligt" så måla efter den naturliga linjen du redan har.
Efter det målar du på med genomskinligt.
Viktigt! Låt varje lager verkligen torka. så det inte blir " fula märken" på naglarna.
Detta är ett bra, enkelt sätt att få vardagen lite finare.
t.ex mig som inte kan använda lösnaglar för att jag tränar flera gånger i veckan.
Jag är själv inte så bra på detta men jag tycker ändå det är finare än bara vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0