En natt i Kalmar

I lördags hade jag sjuk tråkigt hemma och allt var bara tråk tråk tråk så jag packade kameran och väskan och tog bussen in till Kalmar och sov hos mormor en natt. Skönt att komma hemifrån och alltid skönt att längta hem igen. I lördags spelade mormor och jag mest kort och kollade tv och idag vaknade jag typ vid 10 sen åt mormor och jag frukost och sedan spelade vi kort. Efter det gjorde vi oss iordning och åkte bussen ut till Hansa för att äta mat med min moster Pia. Det var mycket trevligt. Pia körde hem mormor och mig och vi satt oss och kollade på film. Gud vad mätt jag blev åt en stor köttbit och potatis. nu är jag iallafall hemma och ska snart sova. imorgon börjar jag 09.20 fyfan vad skönt med liten sovmorgon säger jag bara !:D godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0