Börjar om från början

Gud vilken bra rubrik jag fick till där ( ironisk ) Aja hej och välkomna till min nya blogg. Jag har haft min andra bloggenbornefjall.blogspot.com förut och känner att ne nu vill jag börja om! jag vill göra min blogg till mer intressant jag vill ha ett mål med bloggen och jag vill ha någon speciell handling med bloggen och det blev då foto! Eller klart det blev foto jag är ju FeliciaFotoFreak! :D
Men nu har jag suttit tillräckligt länge och fått iordning på den här bloggen så jag förtjänar att lägga mig i sängen och sova några timmar. I morgon blir det skola, Måndagar är en ganska okej dag i skolan endå. men kan lägga upp ett inlägg på dagen och testa om det funkar från min iphone. ( har ju inte haft blogg.se förut )
Men nu ska jag iallafall säga godnatt och släcka lampan och innan gjorde jag en sådan här liten frächig skylt som jag kommer ha på slutet av mina inlägg ( så det bli lite personligare eller vad man ska säga )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0