Växjö/bullar

Kommit hem från växjö nu. Dagen har varit lite upp och ner.
Först började de med att jag inte hade någon bikini överdel som passade.
Så fick springa hem till amanda för att fråga om jag fick låna hennes men hon var inte hemma.
Så jag fick ta en bikini som var lite för liten och som jag trodde skulle åka ner hela tiden.
Vi kom typ iväg en timme senare än vad vi hade tänkt oss oxå. Men det gick endå!
klockan 10 var hella familjen Bornefjäll packade i bilen iallafall på väg till Växjö.
När vi kört en bit var det en olycka på vägen, så vi fick köra en bit igenom skogen.
( Vi såg bilen sen som hade kvaddat och det såg inte ut att vara någon stor skada hade blivit en stor buckla i baken på bilen). När vi kom fram badade vi i några timmar och jag tröttnade efter ett tag.. tycker det är så jobbig luft i simhallar. Vi hade med oss mackor vi åt i simhallen. Sen åkte vi och åt thaimat på en resturang. gott gott!
Efter vi hade ätit gick vi och bowlade, och gissa vem som vann? Ha ha .. JAG :D
Vann över hela familjen, coolt tycker jag, och kände mig as ball också ;)
Efter bowlingen åkte vi hem. En heldag i Växjö som blev lyckad tillslut.
Jätte kul att göra saker med familjen, men har inte så lång stupin och en heldag räckte.
När vi kom hem ställde jag och brosan oss och bakade bullar. och där sprängdes bomben.
Mamma fick pänsla dom och kolla till dom i ugnen för mitt tålamod tog slut.
Bullarna blev jätte goda, Nu ska jag sätta mig och kolla film och äta bullar.
Fina, jätte smarta och söta formar, tror dom är från konsum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0