Februari Test

Har sett på mångas bloggar att dom gör ett slags "februari test" och jag känner att jag också vill göra det för att ni ska få veta lite mer " privatare"/ intressantare saker om mig. Men jag börjar nu och jag har ändrat till egna ämnen( börjar i morgon).

Dag 09 – 10 saker jag inte tror ni vet om mig  
Dag 10 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Min första kärlek
Dag 13 - Min bästa killkompis
Dag 14 - Bloggar jag följer
Dag 15 - Min fritid
Dag 16 - Favorit film
Dag 17 - Musik
Dag 18 - Vänner
Dag 19 - Kläder
Dag 20 - Felicia som lyckligast
Dag 21 - Favorit mat
Dag 22 - Vad är kärlek?
Dag 23 - Min första kyss
Dag 24 - Något jag ångrar
Dag 25 - Detta får mig att gråta
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min Favoritplats
Dag 28 - Valfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0