Februari testet

Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Min första kärlek
Dag 13 - Min bästa killkompis
Har missat lite av Februari testet nu när jag har varit i Stockholm, men nu blir det ordning och reda igen. Gör tre av dagarna samtidigt vet inte om jag har räknat rätt men nu köra vi såhär!
___________________________________________________________________________________________________
Mina syskon - Jag har tre bröder. Två äldre bröder som inte finns kvar på jorden längre, Hampus och Jonatan lämnade jorden 2005 och 2008. Nu har jag en lillebror som heter Jakob och är 6 år i vår. Han är väll en typisk 5åring som gillar tv-spel, bilar, pokemon, batman och allt det där.. Han gillar faktiskt musik väldigt mycket oxå.
Just nu står han brevid mig och tjatar om att få se ett youtube klipp på hans nya idol.. Gissa vem det är
( kolla här http://www.youtube.com/watch?v=aO_EojsKjFg )
___________________________________________________________________________________________________
Min första kärlek - Min första kärlek är jag bra kompis med fortfarande. Vi var väldigt små men jag var kär. Gick nog i 4 eller något. På den tiden kunde man byta kärlek varannan dag typ.. men han var den först jag var kär i en längre tid.
___________________________________________________________________________________________________
Min bästa killkompis - Min bästakillkompis heter Henrik, och är en väldigt snäll person som jag litar till 100 % på. Han finns alltid där och jag vet att jag kan vända mig till honom när jag behöver någon. Han går i samma klass som mig och har gjort sen förskolan så vi har gått i samma klass i 10 år snart.. Han är målvakt i samma klubb som jag spelar i och han är grymt duktig på det! han är också as grym på Gitarr! lägger upp en fin bild. haha länge sen. Finns här för dig också Henke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0