My life would suck without you

Sitter och lyssnar på My life would suck without you.
Vet inte vad jag ska säga. just nu är mitt liv helt upp och ner.
jag tror helt enkelt jag ska göra mitt första stora val här i livet.
och det kommer ta mycket av min kraft och tid...
Ikväll har jag ätit hemma gjord kinamat med familjen, riktigt gått.
Sedan har jag kollat på one tree hill och små kollat lite på let´s dance.
Nu borde jag sova och det ska jag väll snart.
Något jag verkligen gillar när man har haft en jobbig dag / dålig kväll / sur vecka..
är att lägga sig i sängen blunda och somna, och för förhoppningsvis vakna utan problem och vakna på rätt sida.
Det är riktigt skönt att vakna fast man vet att dagen väntar nya bekymmer.
Nu stänger jag av låten.. och avslutar med Everything i do, i do it for you. Riktigt bra låt
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0