lov!

Somnade tidigt igår var super trött, det var därför det inte blev något inlägg igår. Nu har lovet börjat, Så grymt skönt! igår var Februari ämnet Dag 17 - Musik och idag Dag 18 - Vänner. skriver om vänner sen. Nu ska jag snart städa för ikväll ska jag ha vänner här. :)

Dag 17 - Musik - Musik för mig är verkligen allt och lite till. Hur hade livet varit utan musik.
Jag lyssnar på allt möjligt allt från Pop,Hiphop,Dansband,Rock,Svenskt.. Ja allt mellan himmel och jord.
kan lägga ut en lista på några "favorit låtar". Jag har ingen favorit låt men har många som är bra.
Men har två låtar jag lyssnar på hela tiden och älskar.
You better die young - Nomy ♥
Perfect for me - Ron pope ♥
You rasie me up - Westlife
With you - Chris Brown
Cocaine - Nomy
Total eclipse of the heart - Westlife
Hang with me - Robyn
(Everything I do) I do it for you - Bryan Adams
Right here waiting - Richard Marx
Never alone always alone - Takida ♥
Dreaming people - Jay Smith
Just the way you are - Bruno Mars
Mikrofon kåt - September
Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray
Billionaire - Bruno Mars
Synd att du är så söt - B.a.R
Öppna din dörr - Danny ( idol 2006 )
Home - Ron pope
Alias - In flames
Run to the hills - Iron maiden
Natteravn - Rasmus Seebach
Love the way you lie - Eminem, Rihanna
The wicker man - Iron maiden
How to save a life - the fray

Några av dom låtar jag brukar lyssna på, Har så blandad musik smak. Gillar allt! Men musik handlar inte bara om att lyssna, jag spelar själv Gitarr och lite piano, gillar att sjunga också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0