Hjälp mig nu!

Okej!
Nu har jag ju börjat komma igång med bloggen och det går bara mer och mer framåt! Jätte skoj.
Men som jag tror att alla bloggare älskar är att få kommentarer och jag har fått några och är jätte glad för dom.
Men nu tänkte jag att vi ska slå två flugor i en smäll..
1. Alla som läser detta tycker jag kan skriva en kommentar om vad du/ni brukar tycka är intressant i en blogg.. och vad ni skulle vilja ha mer av. tillexempel videoblogg, mer bilder, mer inlägg. JA! ni väljer.. ni behöver inte skriva era namn om ni vill vara anonyma.
2. Jag får kommentarer och jag får hjälp med saker att skriva om. toppen!
Lilla jag! :) http://tovebjorsell.blogg.se/ har tagit bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0