Hicka

Klockan börjar bli mycket och nu ska jag gå och lägga mig. kanske ställer mig i duschen först!
Har nyss gjort iordning ett usb med bilder till vår bildskärm. blev bra!
Och just nu har jag sådan enorm hicka och alla ligger och sover.. störande..
5 Sätt att bli av med hicka!
  1. : Svälj så många gånger du kan snabbt efter varandra till det inte går mer.
  2. : Sitta lugn, helt stilla och göra djupa långa andertag.
  3. : Ett annat sätt ska vara att hålla andan.
  4. : Stick fingret i munnen och massera baksidan av halsen för att stopp irritationen i struplocket.
  5. : Drick kallt vatten, från glasets motsatta sida, dvs upp-och-ner
Varför funkar inte detta på mig ?:P
Aja Godnatt och ha det bra!
Alla har vi varit små! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0