Godnatt.

Nyss kommit hem från träningen. Jag hatar mig själv för att jag inte kan! jag vill kunna bättre.
och att jag ger upp så lätt.. finns bara en sak jag har i huvudet hela hela tiden och då går alla krafter till det.
Önskar jag kunde berätta vad det är som ställer till det för mig.. men det går inte. det är för privat känner jag.
Men nu har jag bestämmt mig för att ta en lång, varm, skön dusch och sedan försöka sova bort lite tankar.
Dom senaste nätterna har inte varit alls roliga.. drömmar, tankar, gråt och strömen gick i natt och vaknade av att det blåste och jag som är lite mörkrädd av mig och alltid sover med en liten lampa nu på vintern var ju skälvklart utan ström när jag vaknade och det var verkligen kollsvart fanns inget lysse någonstans, så fick ner på golvet och hitta mobilen och sedan överlevde jag natten men en liten lampa på mobilen. hoppas på en jätte bra natt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0