Dag 16 - Favorit film

Jag är sjukt trött, har nyss tränat och allt gick bara dåligt. Först gick det bra sen gick et bara dåligare och dåligare.. får tagga vidare till matchen på Söndag.
Idag ska jag snacka om min favorit film och helt ärligt har jag ingen favorit film.
Men jag kan säga såhär jag älskar filmmer man kan skratta till och kärleksfilmer.
twilight och dom andra filmerna gillar jag, i rymden finns inga känslor, den nya fame filmen och massa annat jag är ingen filmkollare. Jag gillar inte skräck filmer eller skjut/krigs filmmer men jag gillar tranformes dom är bra!
Jag kan säga att One tree hill är en underbar serie som är så bra! värd att se på!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0