Dag 10 – Ett pinsamt ögonblick

OJOJOJ! Ett pinsamt ögonblick.
Jag tror inte jag skämms så mycket, mot vad vissa andra gör. Men klart har jag varit med om många pinsama ögonblick. Ett speciellt jag minns väldigt väl men som jag kan sitta och skratta åt nu är när jag gick i 7an.
På vår skola har vi en stor matsal där det äter barn från hela Torskolan från årkurs 0-9 och från två gymnasium både Mjölnerskolan och Korrespondensgymnasiet så det är ofta mycket folk. Jag gick i 7an eller 8an men tror det var 7an när man var sådär mindre och trodde man var as cool om man hade något speciellt. Men då så hade jag iallafall klackar på mig en dag i skolan. och när jag hade hämtat mat och skulle gå och sätta mig gick jag fort förbi alla "större" ungdommar. När jag går i hög fart med klackar och mat i båda händerna går jag självklart in i ett bort.. Så typiskt mig! Vid bordet sitter i allafall en lärare som bara kollar på mig och frågar om allt är okej. Jag bara stirrar på han och går med snabba steg och röd feja till bordet och låsas som ingenting har hänt.. det är då jag känner att hur många blickar som helst kollar på mig. Och inte nog med det! Jag har gjort om det en gång till och samma lärare satt vid bordet. ( kunde ju varit värre ) men tycker det är ganska kul nu i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0