Dag 09 – 10 saker jag inte tror ni vet om mig

Idag har jag varit i stan med pappa o Jakob varit och handlat mat, och nu ska jag snart sova!
Idag tog jag även ut mopeden för en första runda efter vintern. Gick kanon! 
Hm.. 10 saker, detta blir svårt så jag tar några lätta små saker :)
Jag...

1. Jag har en tandborste som är rosa med röda hjärtan, gulligt I know ;)
2. Jag Älskar musik, nästan alla sorts musik också.
3. Jag plattar mitt hår varje dag, minst en gång varje dag.
4. Jag har vissa dagar jag inte äter kött, gillar nästan bara kykling.
5. Jag har varit på språkresa sommaren 2010, på malta i 3 veckor
6. Jag har aldrig sett The notebook, alla säger att man borde ha sett den ( känner mig lite.. after )
7. Jag hatar hatar hatar tugg ljud, när jag är hungrig.
8. Jag är sekerterare i Elevrådet, på Torskolan.
9. Jag vill bo i Kalmar, men kan flytta för kärlekens skull.
10. Jag håller inte ordning i min garderob, Alla kläder på golvet tyvärr..
Yes hoppas de var någon punkt som var intressant iallafall :P
Nu ska jag lägga mig i sängen och faktiskt läsa på lite inför det 3 timmar långa provet i svenska i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0