7 februari 2011

bra rubrik kände jag -.- haha
Idag hade jag sovmorgon till halv 10 typ, men självklart vaknar jag tidigt..
så försökte somna om flera gånger men varje gång jag somnade drömde jag hemska drömmar.
Tillslut gick jag upp och satt mig vid datorn, sen läste jag lite på so provet.
Gick till skolan vid halv 10 och hade språk första timmen.
Engelska redovisningen gick helt okej, inte alls nervöst. så det gick bra (Y)
Sen musik, det var mer nervöst. Rebecca, Hampus & jag har skrivit en rapp och idag sjöng vi den för klassen,
gick bra men var så nervös först. tur att ingen hörde att jag var darrig i rösten.
Lunch! potatis, sås och grönsaker.. köttbullarna kan jag leva utan känner jag.
Efter det hade vi svenska och då gick vi bara igenom vad som händer på nationela provet i morgon.
So provet som alla hade väntat på!.. gick faktiskt bättre än väntat och det var lättare än vad jag trott.
men tycker endå Buddismen och Hinduismen är svåra religoner med massa gudar och konstiga ord.
Skoldagen gick snabbt endå.. och är ganska stolt över att jagfixade rappen fast jag var så nervös.
Efter stan åkte jag in till kära Kalmar och träffade Annika (min kusin) och hennes kompis.
Vi åt lunch och hade de trevligt.
I helgen har jag ju varit hos farmor och det har varit jätte mysigt. :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0