10 Februari 2011

Dagen - Blir lite snabbt för jag ska packa klart allt, duscha och sedan sova!
Idag har vi i 9an skrivit nationellt prov i svenska. Gick bra hoppas jag! 3 timmar långt.
Efter skolan var Ebba och jag ute och tog lite bilder men Ebba och jag blir så oseriösa så vi började filma istället, kanske kan komma upp en video om ett tag. Sedan tog jag mopeden hem från Ebba i snöregn och kallt! uch.
Idag har även en av mina bästa vänner fyllt år! Grattis ännu en gång Amanda! 16 år.
( lägger upp en liten bild på födelsedagsbarnet )
Älskar dig vännen!<3
Nu sitter jag här vid datorn och käkar lite kladdkaka som blev kvar från skolan, och ska snart ta en dusch.
Imorgon bär det av till Stockholm och det ska bli grymt roligt! Jag tar med mig kameran men kommer inte lägga upp bilderna under helgen, så dom får ni se nästa vecka. kommer hem på Söndags kvällen. Ska åka till Stockholm med min mormor och vi ska bo hos mina kusiner.
Jag ska försöka blogga med mobilen, men kan inte lova något. hoppas ni får en bra helg. Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0