wiihooo

Är lite smått stolt över mig själv att jag har fixat till bloggen lite mer lik så som jag vill att en blogg ska se ut.
Jag har gjort länkar i sidfälltet så ni lätt kan kolla vad jag håller på med, Tex. tyccker jag direkt du ska gå in och gilla min Fan page på facebook och det gör du bara genom att klicka på bilden där det står facebook.
( och gud ni ska bara veta vilka problem jag hade innan min hjärna fattade hur man la upp allt detta, hahah )
Sen har jag även gjort i höger sida av bloggen att det står fråga mig, där klickar du helt enkelt in om du vill fråga mig något. Jag försöker svara så snabbt jag kan, och svaren kan du gå in  och läsa genom att klicka in på
: Fråga mig - visa besvarada frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0