toooooday.

Dagen idag har varit typ bra. haha..
Åkte med pappa och jobbade vid 10 typ.. men vi jobbade bara till 1 eller något.
Vi var ute i skogen och planterade gran, jag frös och det var bara jobbigt.. det blåste as mkt!
Och sen när jag kom hem övningskörde jag lite.
Efter det har jag inte gjjort ett shit... suttit vid datan, lyssnat musik och chillat.
.
Imorgon blir det awesome dag. Stan med Isabel, vi ska sola och checka kläder.
Efter det drar vi hem till mig och börjar tagga inför på lördag, NYÅR!
.
Nu ska jag sova. puss godnatt alla underbara.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-30 @ 02:24:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0