Tjoohoo!

Hej hopppas ni har en bra dag, och att ni lyckats få lite mer julkänsla än vad naturen vill ge oss.
Här där jag bor finns det inte snö på flera tusen miljaders meters håll... och tillochmed jag tycker det är tråkigt..
Jag gillar väll inte snön så himla mycket, med gud en julafton utan snö -.- ingen julkänsla alls.....
Men iallafall... idag har jag och familjen varit i stan och köpt mat tills imorgon.
Jag har varit på SÅÅÅÅÅ dåligt humör att det inte är sant. Grinat sönder och haft så himlaa ont i huvudet.
Men nu har jag iallfall kommit hem och ska lägga mig och SOVA nu! gud så skönt... Blev väckt vid 8 typ idag. INTE OKEJ! dog typ.. skickade ett fint litet sms till mamma. SMS: Jag önskar mig öronproppar eller en isolering i julklapp,tack! Hatar att tvrummet är precis intill mitt rum och att jag bara har skjutväggar som dörr...
Plus att alla ska vara uppe tidigt och stå och skika åt varandra i olicka rum. HUVUDVÄRK... '
NE NU MÅSTE JAG SOVA INNAN MIN HJÄRNA SPRÄÄNGS.. INTE JÄTTE TREVLIGT NU TILL JUL KANSKE.
Och vid 6 ska jag hem till amanda och träffa amanda och moa, vi ska byta julklappar med varanda, spännnnnade!
Dagens outfit. asss soft i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0