snark

Har pluggat ett tag och sen har jag käkat lite.. kokade potatis det tog typ 5000 år, jätte kul.
Men nu ska jag snart duscha, och har nytt shampoo som morsan har köpt, hoppas det lukat gott!
Men innan jag går tänkte jag som sakt göra er lite glada för att jag inte bloggat på hela helgen.
Hoppas ni har lika BRA söndags humor som jag har.. haha!
smått tråkigt, jag vet men läs det två gånger.. blir bara roligare och roligare..
SANNA - FELSKRIVNA - TIDNINGSRUBRIKER

Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv

(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)


Ingen av de omkomna hade livshotande skador

(Istället dog de av...??)


Inga spår efter skidåkare.

(Han måste ha flugit fram)



Huset som brann ned till grunden blev totalförstört.

(Nähä...?)


Mindre poliser till Borgholm.

(Vad är maxlängden?)



Vi skriver alt dåligare.

(Det jör vi vel inte!)



Lam pojke bortsprungen.

(Hur lam var han sa du?)


Arbetslösa har rätt till dagisplats.

(Då är de ju åtminstone sysselsatta!)



Krockade med älg på motorcykel.

(Åker älgar motorcykel...?)



Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.

(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder påFinlandsfärjor??)



Kommentarer
Postat av: Sandra...

hahahahaaha ibland kan de bli fel ja haha! :)

2011-12-22 @ 11:36:04
URL: http://ssandraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0