Lördag

Igår var det ppartty hos Moa, mycket trevligt med fina flickor.
Tyvärr missade jag idol finalen men gahhhhhh.................................. Robin är bäst!
Idag har jag dansat.... morsan filmade men jag tänker verkligen inte lägga ut filmen, jag failade totalt!'
Men nu har jag kommit hem, slängt på mig min onepiece och börjat fundera på vad lördagen har att erbjuda.
Det är inflyttningsfest hos Kim idag, men vet inte om jag ska dit.. börjar väll bli försent.
Och jag borde vara hemma för imorgon har vi match i nybro.
Ja! jag ska vara hemma och ta det lugnt. Finns väll något på tvn man kan se.
Men innan jag gör något annat ska jag städa mitt rum, det ser ut som 2012.
Lucka nummer 10 kommer upp senare ikväll. lovar att det är något mycket fint! :D

Kommentarer
Postat av: nilliz

<3

2011-12-10 @ 20:31:16
URL: http://nillaharrysson.blogg.se/
Postat av: kajsa

du va jätte duktigt ju! :D

2011-12-10 @ 22:22:16
URL: http://kajsachjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0