Home swweeet Home

Igår var vi lediga för det var gymnasiemässa på skolan, så då drog Jag, Nilla, Isabel och Olle hem till olle.
Vi bakade, Käkade, Dansade, Filmade, Spelade GH och massa annat. Sprang runt i våra onepieces hela dagen.
Sen sov vi.. och idag på morgonen när vi vaknade stod det en "arbetare" utan för dörren och knackade,
Men vi orkade inte öppna. Sen när vi gick upp försvann strömmen -.- Som tur var kom den tillbaks efter en timme. När vi ätit och gjort oss iordning så åkte vi in till stan. Där träffade jag Moa och Becca och vi gick runt och kollade på kläder, julklappar och tog en fika. Mysigt! Nu är jag hemma igen, och ska snart upp och träna.
Idag tror jag att mina nya handskar har kommit, hoppas det iallafall..

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

glöm inte att göra ett inlägg :)

2011-12-01 @ 20:32:48
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0