DÄNCE!

Idag hade vi matte och svenska i skolan. Segt! jaup vanlig måndag.
Efter skolan gick jag hem till Isabel och fotade henne till en uppgift vi har i skolan.
Sen vid 5 kom mina föräldrar in till stan och vi gick till skolan och hade utväxlingssamtal. Gooodi^^
Efter det åkte vi till till affärer och käkade även pizza på Victoria i stan.
Vid halv 9 blev det trääänging, jihooo! Gick la bra. Men det är sjukt mycket nytt.
Och på Lördag ska vi dansa på Sandra i kalmar, känns lagom gutt att inte kunna dom två sista åttorna.. eller inte.
Som tur ska jag åka in och ta en extra lektion imorgon för att bli helt klar! Toppen.
DANS 3 gånger denna veckan känns otroligt bra.
Imorgon går jag bara i skolan mellan 8-11, skönt. Nu ska jag plugga och duscha bye! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0