En vecka kvar!

Hej bloggen! har precis kommit hem från jobbet, Torsås Bed and Breakfast.
Inatt hade vi 6 gäster så det tog ganska lång tid, diska allt och bädda.
Idag skulle jag egentligen åka med pappa och dra upp kräftburarna men det blev inte så..
Min bror hängde med istället för jag jobbade. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.
Och jag längtar sjukt mycket tills på Tisdag för då tar jag tåget upp till Säffle och träffar Maltabrudarna bor där till fredag och sen blir det shopping med Amanda i Göteborg fredag - lördag och sen börjar skolan på måndag igen. :D
Känns konstigt att sommaren redan är slut men men.. så är det.
Gammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0