Sur..

Jag är sur som en citron!
Idag har jag varit i stan och skulle lämna in min mobilladdare som är sönder..
Och så sa dom att det går snabbare om jag fixar det själv. Så jag åkte hem
( utelåst ) grattis Felicia, tar och lånar en stege av grannen och klättrar upp på taket och bryter mig in i mitt egna hus, äntligen inne! Och gick in på sidan och fan cp sidan krånglar och fick ingen beskrivning om hur jag skulle göra
Så ringde telia som koppla mig till apple som kopplade mig vidare till Telia bla bla bla..
äntligen kommer jag få en ny laddare om 2 veckor, tack så jävlar mycket!
Nu måste jag ladda mobilen via datorn, och det tar ju några timmar..
kunde bara köpt en ny för 349 kr men vafan jag vill ju ha den gratis, jag har betalt garanti och allt.
Ännu bättre, Jag skulle iväg och tälta idag men nefan det blir säkert inte av för alla är sega ...
Nu ska jag ta på min onepiece sätta mig i sängen och äta choklad
HEJ DÅ! /surkärring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0