Mitt rum

( Bilder på endel av mitt älskade rum, svart o vitt Yeah :) )
Hej hej! Söndag och jag sov länge idag.. vaknade runt 11. Igår var kräftskivan jätte kul och vi hade trevligt.
Nu har jag varit och tagit ner tält med laget, det har varit cykeltävling mellan Kalmar - Karlskrona och så stannade cyklisterna och fikade här i Torsås så sen tog vi ner tälten, det gick snabbt bara en halvtimme.
Nu har jag precis fixat lite i rummet, möblerat om och ska städa. Om en stund kommer zebbe hit och gör mig sällskap också... Trevligt :) Imorgon är det skola.. Matte och svenska.. Inte så pepp på lektionerna.

Kommentarer
Postat av: olleee

vill ha ditt keyboard :D

2011-08-28 @ 21:42:09
URL: http://nattstad.se/photopic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0