Mariestad - Danmark

Hej bloggen! har precis kommit hem från Mariestad. Har varit hos min faster på 50 årskalas :)
det har varit kul att träffa kusinerna och Grattis igen Lena! hoppas du hade det bra igår.
Nu ska jag packa upp mina saker och tanka mopeden och dra iväg och fiska med några vänner.
Och på Tisdag rullar Familjen Bornefjäll bilen mot Danmark för Legoland..
Ångrar lite att jag förljer med för jag missar Rix detta året också :/ men men..
Det kanske inte blir någon mer gång och rix är ju varje år så...
Hoppas ni har det bra! och jag säger ännu en gång att bloggen kommer bli som "vanligt"
eller bättre nu när skolan börjar den 22 för då kommer jag hinna mer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop:) <3

2011-08-08 @ 17:31:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0