Kolboda

Hej bloggen! känner mig dålig här på bloggen :/ vet inte vad jag ska skriva om..
Men något jag känner att jag vill göra mer är att ta mer foton...
Ne nu ska jag inte klaga. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8, för jag vill se fångarna på fortet.
Och så snackar jag med Nilla på msn. Trevligt Trevligt.. kolla hennes nya blogg HÄR! och så snackar jag med typ halva klassen på facebook i chatten. Gillar min klass!
Igår åkte jag och Henny till kolboda där vi mötte upp resten av klassen ( och samhällsklassen )
Först delades vi upp och sen fick vi våra nycklar. I mitt rum sov Jag, Henny, Annmarie, Filippa, Hanna & Olivia. Fina tjejer. Efter det spelade vi brännboll, Det var lite stelt i början men efter ett tag kom snacket igång. 
Och vi vannn! Vi vann på journalisterna, Gött! jag är glad att jag kom i den klassen jag går i. 
Efter det gick vi tipsrunda och spelade kubb, och sen gjorde vi en äventyrsbana, Vi ägde! :D 
Grillade på kvällen och spelade spel alla började snacka med varandra och nu kan jag till och med allas namn. 
Men nu är jag jätte trött och ska snart sova. Imorgon blir en ny bra dag känner jag på mig. 
Vi ska få vår egen dator i skolan och sen ska vi kolla när 2orna redovisar. Godnatt.
 




Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-26 @ 12:05:58
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0