Hemma idag

Idag är jag hemma från skolan vaknade vid 6 och min förkylning sa ifrån idag. det gick inte helt enkelt.
Somnade om och vaknade igen vid 10 med världens huvudvärk och mitt blodtryck måste varit dåligt idag..
Varje gång jag reste mig upp blev det svart en stund för ögonen :(
Saknar min klass och skolan faktiskt. Hoppas jag kan gå imorgon.. Just nu har dom lunch och sen Estetisk komenikation tror jag.. tråkigt att missa. ( här ovan ser ni en av bilderna vi tog igår) Kommer upp fler senare.
Nu ska jag stänga av datorn.. satt mig bara här för att fixa ett inlägg till bloggen. Sen ska jag sätta mig i soffan och myspysa i min onepiece och min mössa. Skriver mer i kväll eller i morgon..  :)


Kommentarer
Postat av: patricia - vinn en valfri ziperall

hej! nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt iphoneskal :D skulle vara jätte kul om just du ville vara med och tävla! kika in på min blogg för att veta mer :) Jag har även en massa andra roliga tävlingar igång, så kika in vettja! kram!

2011-08-31 @ 19:02:55
URL: http://jacobspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0