Första dagen på JB

Första dagen på gymnasiet!
Ja, Idag tog jag bussen till skolan började vid 9.30, Det var mycket folk i korridoren när jag gick in.
Sen vid halv kom det fram lärare och berättade lite om vad vi skulle göra nu första veckan.
Efter det gick vi till Media huset, där blev det upprop. Gissa vem som var först på klasslistan.
Jag.. hehe pinsamt. Men det glömde jag snabbt.
När vi blivit indelade i två klasser satt vi oss i ett klassrum och fick info och papper.
Efter det skulle alla säga vad dom Heter och vad vi göra på fritiden.
Jag kom på vad jag skulle säga men när det var min tur fick jag inte fram så mycket..
Var så nervös.. Men jag sa iallafall att jag heter Felicia och gillar Foto, Webbdesign sen kom jag inte på mer -.- hah
Efter det slutade vi. så blev inte en lång första dag.. 1 timme ungefär.
Nu har jag kommit hem

Nu har jag kommit hem, ska snart äta och sen gå till affären och köpa hänglås till mitt skåp. hehe
Hoppas ni har en bra dag alla läsare. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0