Bloggar från bussen

Förutom att min klass är grymt bäst, så är det sjukt skönt att jag slutar vid 11:15 två dagar i veckan. Det är perfekt! då hinner jag äta och går en runda på stan innan bussen går från centralen 12:15. Tumme upp på de! Dessutom är det en bra buss, Med internet och så är den snabb bara 45 minuter hem. ( gillar att den går via E22 )
Längtar tills på Fredag då hela klassen ska till Leoslekland och busa. HAHA.. :D
igår: Hade vi Matte första timmen.. Döda mig typ. Jag kunde ingenting och vi hade prov på 2 timmar.
Sen hade vi Svenska det var bättre. Vi gjorde lite blandat. Efter skolan gick jag en stund på stan och Fillippa och jag åt på mcd. Efter det åkte jag hem till mormor och kollade tv. Sen kom mormor hem och då åt vi lite kykling, mums. Sen åkte jag och amanda till dansen. Men jag dansade inte, för min förkylning är inte den roligare just nu.. Det såg as roligt ut och jag längtar tills nästa måndag. ( synd att jag inte kunde vara med första gången ) Sad face..
Idag: Så hade vi foto hela dagen, Eller ja mellan 08:15 - 11:15. Vi snackade om foto och kamerans historia men det var faktiskt intressant. Och sen fick alla välja ut en bild som man själv har tagit eller som någon annan har tagit och sen visade vi upp varsin bild och berättade varför man valt just den och sen fick alla andra säga vad dom tyckte om den. Efter det gick vi in en snabbis och tog nya bilder på hela klassen för dom vi tog i fredags blev så suddiga :/
Nu när jag kommer hem ska jag ta något gott att äta och sen njuta av lugnet i tv-rummet.
Denna bilden valde jag att visa. Jag har tagit den själv och min beskrivning till bilden är att den betyder väldigt mycket och den väcker känslor, den är varm även om den är svart/vitt och vinklen på bilden är bra.
Många gillade den och alla åhh..ade :D Lufsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0