Sova snart.

Yepp! Sista inlägget för ikväll, jag är sjukt trött efter veckans skoldagar men snart är det helg! Göttans!
Skolan idag var ganska chill, Matte -Språk -Bild -Livs ( nationella muntligt sv ) -Lunch -Slöjd -Engelska.
Efter skolan gick jag hem och åt lite fil o flingor. Efter det åkte pappa, jag och Jakob till pappas bondgård och jag körde bil och cross där. Det gick kanon bra nästan haha ! failade lite i en backe men men..
Kom hem för några timmar sedan och nu sitter jag och pluggar och lyssnar musik.
Ska ställa mig i duschen om en halvtimme eller något, sen blir det sova! Godnatt.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0