På Cypern

Andra dagen på Cypern och jag lever! det är varmt idag och jag är röd som en kräfta.
Har hyrt en dator för en stund så jag kan blogga lite varje dag förhoppningsvis.
Facebook funkar inte, Helt sjukt! därför jag skriver här.
Idag har jag solat och det syns på mig kan man säga haha!
igår var det mest moln på himmlen så då blev det ingen färg.
Nu har vi nyss varit på något mini disco för barn och snart blir det något sångframträde här!
så nu måste jag snart gå, klockan tickar och idag ska jag somna ganska tidigt.
Imorgon ska jag och morsan på Zumba dans vid halv 9.
klockan går en timme innan här än i sverige.
Ni får ha det så bra och jag skriver mer i morgon! ha de bra! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0