HELG!

Yes! Nu är det fredag och skolan är slut så jävlar skönt säger jag bara!
Hade no från 8-9 på morgonen men vi fick sluta 20 minuter tidigare för vi skrev prov.
Efter det hade vi danslektion, och bugg var på schemat. vi dansade mellan 9-10.
Det var ganska roligt i början men sen blev det lite segt på slutet.
Vid halv 11 hade vi svenska, och jag och tre andra skulle ha muntlig redovisning i klassen.
Det gick sådär men efter jag redovisat fick jag sjukt ont i huvudet.
Vid 11.15 var det val-lektion, Mandy och jag övade på en låt vi ska sjunga på skolanshow.
Det gick bra! Vi spelar gitarr och sjunger, Leaving home med nicke borg.
-LUNCH-
Köttgryta och ris, det var gott. Synd bara att drickan var slut i matsalen -.-
Sista lektionen var dans igen. men då var det med hela högstadiet förut var det bara 9an.
haha, det var så tråkigt förutom när Mandy och jag rockade loss själva!
Och tycker så synd om dom där små niorna endel är så små att man inte kunde snurra under dom.

Vädret! Det är as soligt ute idag ju! kanon gött! sugen på glass faktiskt.
Nu är det ju fredag och jag ska bara chilla och få huvudvärken att gå över.
Sitta hemma med familjen och se på tv.
Imorgon ska jag, morsan & Jakob in till stan, tror morsan skulle köpa bikini eller något.
På kvällen ska jag till Elin för party! längtar otroligt mycket faktiskt. :)
Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda.
Ps. Jag förstår inte hur du kan vara så falsk! varför inte bara säga som det är?
- Du visste ju att det skulle bli såhär! ... lalala.. Falsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0